تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
....We lost the skyline


-World War II? Did the Allies fight near here?


-No. This is World War I. You’d have to be at least eighty years old to have known any of them.

 

-Is there anything you don’t know? I never heard of the Battle of Piave.


-I know nothing Oliver. Nothing, just nothing.


-You know more than anyone around here.


 -If you only knew how little I know about the things that really matter.

-پس، جنگ جهانی دوم، هان؟

-نه، این جنگ جهانی اوله

-باید حداقل 80 سالت باشه تا یکی از اینا رو بشناسی

-هیچوقت اسم «نبرد پیاوه» رو نشنیده بودم

-«نبرد پیاوه» یکی ازمرگبارترین نبردهای جنگ جهانی اول بود
‏‏‏170هزار نفر مُردن

-چیزی هم هست که ندونی؟

-من هیچی نمیدونم، الیور

-خب، به نظر که از بقیه آدمای اینجا بیشتر میدونی


-اگه میدونستی چقدر درباره چیزهای مهم کم میدونم
اینو نمیگفتی.

گفتگویی ترسناک برای من از فیلم سینمایی call me by your name

پ.ن: من هیچ ، من نگاه...

پ.ن: لطفا کسانی که سینماراصرفا ازجنبه محتوایی می بینند سراغ این فیلم نروند.




کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی